צה"ל השתלט על מעוז צבאי של חמאס, בכיר חוסל

    קובי פינקלר No Comments on צה"ל השתלט על מעוז צבאי של חמאס, בכיר חוסל

    כוחות צה"ל בפיקוד חטיבת גבעתי השתלטו על מעוז צבאי של החמאס במערב ג׳באליה שבצפון הרצועה, בפעילויות קרקעיות היום חוסלו כ-50 מחבלים; במקביל כוחות קרקעיים ברחבי הרצועה ממשיכים בפעילות לסיכול טרור

    Israeli soldiers at the destruction caused by Hamas Militants when they infiltrated Kibbutz Be'eri, near the Israeli-Gaza border, southern Israel. October 17, 2023. Photo by Yonatan Sindel/Flash90 *** Local Caption *** חיילים איזור קיבוץ בארי מלחמה עזה רחבות ברזל
    8:29
    09.05.24
    מוטי הלפרין No Comments on פרסום ראשון: הדיל המפתיע בבחירות לרבנות, שסוכל

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מלחמת חרבות ברזל: כוחות חי"ר ושיריון בפיקוד חטיבת גבעתי פעלו ביממה האחרונה במעוז צבאי של ארגון הטרור חמאס בצפון הרצועה. בפעילויות ברחבי הרצועה במהלך היום (שלישי) חיסלו הלוחמים כ-50 מחבלים.

    המעוז נמצא במערב ג’באליה ומשמש את מפקד גדוד ג’באליה של החמאס לאימונים לקראת פעולות טרור והוצאתן לפועל. במקום קיימות תשתיות ירי ומנהרות טרור המשמשות בין היתר למעבר של המחבלים למרחב החוף. כמו כן, במעוז אמצעי לחימה רבים המשמשים את המחבלים.

    במהלך הלחימה במעוז הכוחות ניהלו קרבות עם מחבלים וחיסלו רבים מהם, כלי טיס חיסלו מחבלים נוספים. הכוחות בשטח איתרו והשמידו פירי מנהרות, אמצעי לחימה וציוד צבאי. בנוסף, הלוחמים בשטח איתרו במתחם חומר מודיעיני. בסיום הפעילות הכוחות השתלטו על המתחם.

    בנוסף, מטוסי קרב של צה"ל, בהכוונה מודיעינית של שב"כ חיסלו לפני זמן קצר את אברהים ביארי, מפקד גדוד מרכז ג'באליה בארגון הטרור חמאס, שהיה ממובילי מתקפת הטרור הרצחנית ב-7 באוקטובר.

    מאז כניסת כוחות צה"ל לרצועת עזה ניהל אברהים ביארי את כלל הלחימה בצפון הרצועה. ביארי היה מעורב בשילוח המחבלים בפיגוע בנמל אשדוד בשנת 2004, בו נרצחו 13 ישראליים, היה אחראי על אכוונת ירי רקטי לעבר ישראל במשך שני עשורים וקידום פיגועים רבים נגד כוחותינו.



    0 תגובות